Golden Moment-Precious People-Beauty of Life

Wednesday, December 28, 2011

GADIS SEPATU WANGI

GADIS PENYAPU, SEPATU USANG, GALAH WANGI
3 watak utama sekarang
kelakar bila ketiga-tiganya berkait
kelakar ketiga-tiganya menyembunyikan
kelakar ketiga-tiganya berlakon
dan kelakar kerana aku tahu,bodoh!!!!

sepatu dipijak,galah menjolok
gadis menyapu sampah
buang tepi longkang
hei,aset aku kau buat main
dengan liang lentok tubuh kau itu wahai penyapu
ke kiri,ke kanan bukan main mengiurkan lagi
manalah tak terliur mata-mata gersang si jantan
lagi2 yang dah disuntik dadah kepuasan
yang kau salurkan dari badan kau

kau kata kau perlukan
dengan tangan aku ini maka kau berfungsi
usahlah berdrama lagi
aku dah lali
ingatkan bila kau dah jauh
hilang kusut masai yang kau sepahkan ni
ada saja agenda kau kan?
puas sakitkan hati aku??
puas kau rampas kegembiraan aku??
yang kau tahu aku takkan dapat??
kau puas kan??
bagus,teruskan..

mungkin selepas ini
kalau kita berjumpa lagi
aku bawa semua makanan aku
semua harta aku
mungkin kau akan sapu
pai ceri aku
epal dendam aku
nota misteri aku
biduan kecil aku
pemberontak desa aku
jambu putih aku
ya, mereka semua rela disapu kau
ambillah,asalkan kau bahagia

kali ini
walaupun aku telan racun skali pun
aku mahu kau tahu
semuanya kerana kau,BEDEBAH!!!!

No comments:

Post a Comment